DriveSmart

Produsul se promovează singur

Posted on: Iulie 15, 2008

Cei de la Esselunga au ales o metodă inedită de promovare. Legumele au fost decorate în aşa fel încât să arate ca nişte animăluţe simpatice ori personaje cunoscute. Astfel produsul se promovează singur.

Ideea a fost adoptată la noi de cei de la Real Hypermarket.

creative-ads-with-fruits-vegetables

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: