DriveSmart

Pepsi Max si caloria sinucigasa

Posted on: Decembrie 3, 2008

Intr-o lume in care oricine e ofensat de absolut orice, BBDO Dusseldorf a ales sa promoveze imaginea Pepsi Max prin cateva scenarii ilustrate, scenarii ce contin tentativele de suicid ale singurei calorii din bautura racoritoare mai sus amintita.

Fiind singurica, e de la sine inteles ca domoralizata calorie simte nevoia sa se sinucida. Din repertoriu nu lipsesc spanzuratoarea, glontul in scafarlie, otrava, baia de acid, explozibilul si lista poate continua. Aaa, si sa nu uit, in tonul curentului emo, caloria noastra vrea sa-si taie si venele.

Cu atata violenta afisata, toata lumea se asteapta ca organizatiile ce lupta impotriva suicidului sa sara cu matura pe cei de la Pepsi.

Personal, cred ca printurile sunt reusite, subiectul dragut, iar cea mare publicitate se va face tocmai din cauza  „buzz-ului” social despre care am vorbit…si noi🙂.

pepsi_max_11

pepsi_max_21

pepsi_max_3

Agentia: BBDO, Düsseldorf, Germania
Creative Director: Toygar Bazarkaya
Art Director: Michael Plückhan
Copywriter: Kenny Blumenschein
vazut pe frederiksamuel.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: