DriveSmart

Olay – Diferentele trebuie insemne ceva

Posted on: Decembrie 4, 2008

Nu voi comenta in nici un fel obsesia oamenilor (a se citi femeilor) de a parea mai tineri decat sunt pentru ca e prea mult de discutat.

Ceea ce m-a amuzat cel mai tare la aceasta reclama este diferenta intre cele doua variante aparute in Rusia si Dubai. Rusia – scortoasa si mai din topor (vorbeam de grafica in caz ca nu v-ati prins), Dubai – eleganta si mai prietenoasa.

…aaa si, la varianta cu „48/2”, fontul nu mi se pare prea inteligent ales…e vorba de formatul cifrelor (cifre digitale…de ceas digital) care sugereaza tocmai trecerea timpului…

Cred ca mai trebuie spus ca in Rusia reclama a fost lansata in primavara, iar in Dubai in iarna (destul de recent).

olay_correct_11

olay_correct_2

olay_correct_3 Olay by Saatchi & Saatchi – Russia

olay29

olay34

olay53
Title: 53? & 31? & 20?
Advertiser/Client: P&G
Product/Service: OLAY TOTAL EFFECTS
Entrant Company, City: SAATCHI & SAATCHI, Dubai
Country: UNITED ARAB EMIRATES
Advertising Agency, City: SAATCHI & SAATCHI, Dubai
Country: UNITED ARAB EMIRATES
Creative Director: Ed Jones
Copywriter: Kalpana Chary
Art Director: Carma Andraos
Typographer: Carma Andraos
Account Supervisor: Malavika Rao

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: