DriveSmart

Campanie sociala

Posted on: Februarie 3, 2009

Numele celor peste 2000 pietoni decedati in accidente rutiere au fost scrise ca „zebra” la trecerile de pietoni. S-a intamplat in Portugalia si, din cauza receptivitatii foarte bune avute la public, s-a decis extinderea la nivel national a campaniei.

Pe cand si la noi, pe Kiseleff?!

_marketing-alternatif-portugal-passage-pieton_m

Agentia: Draftfcb
Initiata: 2007
Via: Social Design Notes

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: