DriveSmart

Watchmen – guerrilla sau fani?

Posted on: Martie 13, 2009

Marketingul de guerrilla se caracterizeaza in primul rand prin eficientizarea maxima a resurselor alocate. Adica efect maxim cu minim de efort. Imaginile de mai jos arata ca acest principiu functioneaza, fie ca ele sunt opera unui fan, fie o operatiune de guerrilla marketing (ca de obicei fara autorizatiile necesare).

La celalalt pol avem si un spectacol impresionant pe Tamisa, in Londra, banuiesc – destul de costisitor.

watchmen-london

watchmen-nyc3

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: