DriveSmart

Ursus educa microbistii

Posted on: Aprilie 1, 2009

Azi am vazut un mesh cu noua campanie Ursus semnata Publicis. In momentul in care m-am tolanit in fata lui gugal am intrat pe blogul lui R. Capanescu sa vad cum sta treaba, direct de la sursa. Asadar, am vazut machetele de presa postate de Razvan pe blog, am cautat apoi si spotul TV (varianta youtube).

Umila mea parere este ca, pentru o campanie care vrea sa trezeasca spiritul patriotic si optimist in microbistii romani consumatori de Ursus, si mai mult vrea sa-i educe sa fie alaturi de nationala si fotbalisti si la bine si la greu…este cam prea gri – la propriu. Atat machetele cat si spotul sunt intunecoase, au ceva din tehnica grafica din Sin City-ul lui Miller, logo-ul Ursus pica precum numele filmului scris cu sange pe posterul de lansare Sin City.

NU vreau sa spun ca nu-mi plac, doamne fereste, super fain realizate, multa atentie la detalii si probabil multe ore de munca, inteleg asocierea dramatism-intuneric + rosu, si ca se vrea o abordare moderna d.p.d.v. grafic, dar sunt foarte curios cum o sa fie asimilata acesta idee de cioplitorii de seminte de pe stadioane.

Poate, pentru ca nu am microbul fotbalului in sange, nu inteleg exact mentalitatea microbistului. Dovada ca eu si fotbalul suntem din filme diferite…am uitat ca e meci azi, se pare chiar unul important.

Oricum…va las sa vedeti si voi lucrarile:

supporter_press_01

goian_press_01

mutu_press_01

marica_press_01

tamas_press_01

Agentia: Publicis, Romania

Creative Director: Razvan Capanescu

Art Director: Cristian Anton

Copywriter: Mihai Costache

Fotograf: Cosmin Gogu.

Agentie: Publicis Romania
Creative Director: Razvan Capanescu
Art Director: Cristian Anton
Copywriter: Mihai Costache
Account Director: Ema Ionescu
Account Executive: Diana Dragomir
AV Producer: Camelia Efrimov

Producator: Sebastian Tudor
Regizor: Nick Livesey (asistent al lui Ridley Scott)

Aaaa…aveti aici si site-ul: www.ursusfotbal.ro .

1 Response to "Ursus educa microbistii"

Cam sumbra campania asta- exact ca si viitorul Echipei Nationale. Poate cei de la Ursus au simtit ei ceva. Ceva ce s-a adeverit, din pacate!

Lasă un răspuns

