DriveSmart

Am vazut-o si pe asta…

Posted on: Aprilie 15, 2009

Nici nu stiu daca are rost sa comentez pe marginea acestei idei a danezilor de la „By Far”. Pentru mine, in afara de faptul ca nu are absolut nici o legatura cu mecanismul de promovare, este, pana acum, supremul exemplu de grotesc in publicitate. Ce-i drept nu am o foarte vasta cultura in domeniu.

Ca sa gasesc totusi o utilitate acestei idei o sa ma „screm” un pic. Iata ideea: locul in care ar fi mers amplasate genul asta de reclame ar fi fost cabinele video din sex-shoppuri, in special cele pentru gay. No offence! Dar AD-ul astora, fie e gay, fie are o nevasta urata rau de tot.

silksofttoilet

Agentia: By Far, Denmark
Creative Director / Art Director: Benjamin Bidstrup
Copywriter: Michael Jacobsen
Foto: Hans Nygaard
Lansare: Ianuarie 2009

Acum, ca tot sunt la acest capitol dosnic din publicitate, iata o idee faina de acum vreo 3 ani:

jobsintown

Agentia: Scholz & Friends, Hamburg, Germania
Creative Directori: Matthias Schmidt, Gunnar Loeser, Heiko Schmidt
Art Director: Stefan Schabenberger
Copywriter: Lars Lindigkeit
Foto: Eike Schleef
Lansare: Decembrie 2006

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: