DriveSmart

Cum ne adaptam la criza

Posted on: Aprilie 23, 2009

In conditiile actualei crize, fiecare face ce poate.

In cazul samponului Johnson Baby de la Johnson & Johnson, a fost marit orificiul recipientului. Asta poate insemna fie ca producatorii vor ca utilizatorul sa foloseasca mai mult (fie ca sa cumpere mai mult, fie ca e mai putin concentrat), fie e greseala de productie a ambalajului. Voi ce credeti?!

5292_full

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: