DriveSmart

E flash mob, dar nu prea…

Posted on: Mai 19, 2009

Cineva spunea in urma cu ceva vreme ca flash mob-urile pot fi o forma de promovare foarte eficace si ieftina. Intr-o oarecare masura sunt de acord.  Depinde foarte mult de logistica si imaginatia organizatorului.

Cei de la Giovanni+DraftFCB pot sa-mi dea dreptate. Ei au realizat pentru Sky HD TV, un fel de strutzo-camila…adica un spot tv care vrea sa arate ca un flash mob, dar e regizat, folosindu-se peste 1000 personaje.  Daca adaugam si faptul ca a fost filmat pe aeroportul din Sau Paulo,  intelegem cu s-a ajuns la frumoasa suma de 4 milioane de dolari buget.

Ideea e draguta, apare si Gisele Bundchen care e plimbata cu canapeaua prin aeroport in timp ce zappeaza intre diferite scenarii. Scene de razboi, stiri, dansuri clasice si filme horror, apar in fata gagicii dorind sa arate ca imaginile tv vazute prin dispozitivul Sky+HD au claritatea realitatii.

via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: