DriveSmart

Backvertising

Posted on: August 10, 2009

…sau cum sa promovezi un salon cosmetic cu cheltuieli minime.

Da, sunt un fan al ideilor istete ce nu se bazeaza pe bugete fabuloase. Ideile ce te fac sa te apropii mai mult de consumator, de target, sa interactionezi cu cel ce-ti cumpara produsele sau serviciile, sa construiesti o relatie cu el, sa observi ce-i place la produsul tau si sa actionezi in consecinta.

Poate nu a avut un public foarte numeros (sau asa se pare din fotografii), poate nu e pe gustul domnitelor ce frecventeaza saloanele din Dorobanti si pare un pic grotesc, dar nu poti spune ca nenea cu spatele „masculin” de mai jos nu ti-ar atrage privirea, sau ca nu te-ar face sa povestesti amuzat prietenilor.

Hmmmm, si ma gandesc ca ar putea fi extins la diverse zone cu pilozitati ale corpului🙂 pentru a tine cont de specificul faunei de pe fiecare plaja – Mamaia vs. Vama Veche.

Nu cred ca imaginea de mai jos are nevoie de explicatii.

ParissaBackvertising

Agentia: Rethink Communications
Creative Director: Chris Staples, Ian Grais
Art Director: David de Haas
Copywriter: Katie Ainsworth

via

Share on Twitter

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: