DriveSmart

McCann a descoperit umflatura

Posted on: Septembrie 14, 2009

…dupa ce, cu un an inainte fusese descoperita de JWT Kuveit.

Apreciez enorm faptul ca oamenii din McCann se orienteaza catre proiecte oarecum neconventionale pentru conturile lor, intotdeauna am fost de parere ca astfel de abordari o fac pe  persoana targetata sa se simta mult mai aproape de „producator”, de produs, de idee, sa se simta personal implicata.

discover-the-bumps-

Agentia: McCann Erickson Romania
Creative Director: Adrian Botan
Art Director: Razvan Chifu
Copywriter: Catalin Dobre

Totusi, nu inteleg cum de nici o persoana implicata in proiectul asta nu s-a sinchisit sa rascoleasca google-ul in cautarea unei urme de idee asemanatoare.

Cu exact un an in urma JWT Kuveit a venit cu exact acelasi concept, dar cu o executie mai buna. Deja e a doua „coincidenta” pe care am descoperit-o in cursul zilei de azi pentru 2 abordari semnate McCann.

TaibaBumpAgentia: JWT Kuweit
Executive Creative Director: Mazen Fayad
Copywriter: Katia Aranji
Art Director: Rawad El Dahouk

via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: