DriveSmart

Operatiunea „Portofelul”

Posted on: Octombrie 2, 2009

Ideea a fost de a trage un semnal de alarma asupra consumerismului, achizitionarea de bunuri inutile, care duce la degradarea mediului prin consumul de resurse naturale si energetice.

Asocierea dintre aceste elemente s-a realizat prin croirea unor portofele pe a caror fata era imprimat un peisaj salbatic, o imagine din natura, in primplanul caruia era un animal. Atunci cand portofelul este deschis animalul este scos din mediul lui, respectiv o ia pe calea cerului…mesajul este „The more you buy, the more they die.”

ActiveWatchWallet

Agentia: Grey Bucuresti, Romania
Head of Art: Bob Toma
Creative Director: Claudiu Dobrita
Senior Copywriteri: Oana Gheorghe, Alex Strimbeanu
via

1 Response to "Operatiunea „Portofelul”"

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: