DriveSmart

New Zealand Breast Cancer Foundation

Posted on: Octombrie 6, 2009

“The longer you wait, the bigger the problem becomes” – acesta a fost sloganul campaniei impotriva cancerului la san, desfasurata de o fundatie din Noua Zeelanda, cu sprijinul celor de la Colenso BBDO.

In paralel cu difuzarea unui spot TV conceput de cei de la Colenso BBDO si filmat de Radical Media Group, pe cateva dintre strazile orasului Auckland, s-au desfasurat campanii de ambient cu imense „tumori gonflabile” ce ieseau din cladiri si ocupau intreaga strada, la fel cum cancerul nediagnosticat si netratat ocupa intreaga viata a bolnavului si familiei lui.

Chiar daca, individual, cele doua elemente ale campaniei (spotul si ambient mkt.) nu sunt extraordinare, combinandu-le cei de la Colenso BBDO au reusit o campanie grozava. Felicitari!

cancermama_1

cancermama_2

cancermama_3

via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: