DriveSmart

Caută-te la ouă!

Posted on: Octombrie 26, 2009

Prima campanie de awareness pentru cancerul testicular pe care am văzut-o. Faine ideile, deşi aş putea să pariez că nu au fost puse în practică toate. Nu au avut ouă. Şi totuşi Ivica Spasovski a luat un Gold Lion la Cannes 2009.

CHECK_THEM_picture-board

Agentia: McCann Erickson, Skopje, Macedonia
Creative Director: Ivica Spasovski
Art Directors: Vladimir Manev, Ivica Spasovski
Copywriter: Ivica Spasovski, Vladimir Manev
Foto: Tomislav Maric, Boro Rudic
via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: