DriveSmart

The Economist – Health Club

Posted on: Octombrie 30, 2009

Aceste postere au apărut în 75 de oraşe din zona Dallas-ului. Pentru că au fost expuse ca şi backlit-uri, ele semănau cu monitoarele ce indica dificultatea şi activitatea cardio din salile de fitness.

the-economist
Agentia: BBDO New York, USA
Chief Creative Officers: David Lubars, Bill Bruce
Senior Creative Director: Kara Goodrich
Senior Creative Director / Writer: Pierre Lipton
Senior Creative Director / Art director: James Clunie
Illustrator: Nick Dewar
via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: