DriveSmart

Billvertising!?

Posted on: Noiembrie 3, 2009

Cand am văzut pentru prima dată macheta, nici măcar nu m-am obosit să înţeleg despre ce e vorba.

Azi am revăzut reclama şi mi se pare genială.

Pentru a promova tehnologia Bluemotion ca şi tehnologie care-ţi permite să parcurgi distanţe mai mari cu  cu acelaşi combustibil, baieţii de la DDB au folosit bancnotele ca şi suport media. Ei au ştampilat pe harta Europei de pe verso-ul bancnotelor de euro, trasee dintre diferite oraşe europene. Trasee desenate puteau fi parcurse cu combustibilul cumpărat cu respectiva bancnotă.

Volkswagen_Banknote

via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: