DriveSmart

GAP | retailul se dă peste cap

Posted on: Noiembrie 10, 2009

Doar in Vancouver, staţi uşor!

GAP a lansat un nou program de recompensare a clienţilor – SPRIZE, program ce recompensează cu credite clienţii care fac cumpărături la full price în magazinele GAP, Banana Republic sau Old Navy. Creditele primite reduc ulterior preţurile altor produse cumpărate.

Pentru promovarea acestui program, agenţia Cossette West a venit cu ideea nebună de a răsturna totul cu susul în jos. Pornind de la manechinele  şi backlite-urile  şi posterele din magazin şi până la firma luminoasă, maşinile  şi bicicletele parcate afară, toate au fost întoarse cu fundu’n sus. Shoppingul  întors de-a-ndoaselea.

cossette-gap-vancouver-street-marketing-1

cossette-gap-vancouver-street-marketing-2

cossette-gap-vancouver-street-marketing-4

cossette-gap-vancouver-street-marketing-31

Şi making-off-ul:

via şi via

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: