DriveSmart

Stop the suffering – Pert Plus

Posted on: Decembrie 11, 2009

Pentru a sustine campania desfasurata pe TV,  baile si toaletele publice din universitati, mall-uri, restaurante si pub-uri au fost invadate de stickere transparente aplicate in interiorul chiuvetelor, pentru a intensifica drama firelor de par pierdute si care se agata disperate de samponul Pert.

Spotul a luat un gold la Dubai Linx 2009, Dubai International Advertising Festival.

Festivalul International de Publicitate  de la Dubai aduna impreuna crema advertisingului din  Orientul Mijlociu si Africa de Nord (MENA).

Agentia: LEO BURNETT Beirut, Liban
Executive Creative Director: Bechara Mouzannar
Creative Director: Ghida Younes
Copywriter: Rana Najjar
Art Director: Areej Mahmoud/Yasmina Baz
Producer: Rayane Smayra

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: